Groepsploeg

De groepsploeg is de drijvende kracht achter Scouts Roeselare. Dit team staat in voor een goede organisatie van Scouts Roeselare. De leden van de groepsploeg gaan een extra engagement aan om bepaalde verantwoordelijkheden op zich te nemen. De groepsploeg bestaat in totaal uit 11 leden en wordt geleid door de groepsleiding.

• Groepsleiding: Bram Delputte & Leni Dekeyser
    De groepsleiding is het centrale aanspreekpunt voor leden, leiding en ouders. Zij zorgen ervoor dat alles binnen onze scoutsgroep goed en vlot verloopt, maar kunnen steunen op de ganse leiding- en groepsploeg om hen bij te staan. Je kan hen altijd bereiken op groepsleiding@scoutingroeselare.be.
  • Secretarissen: Rhune Himpe & Luca Bossu
    De secretarissen zijn de rechterhand van de groepsleiding en zorgen ervoor dat de kas van de scoutsgroep goed beheerd wordt en de inkomsten en uitgaven in balans zijn. Zij beheren het subsidiedossier en zijn ook verantwoordelijk voor de gegevens van de groepsadministratie. Daarnaast vorgen ze de takken op zodat ook hun kas gedurende het hele jaar in orde blijft. Ze zijn altijd bereikbaar op secretarissen@scoutingroeselare.be.
  • Materiaalmeesters:  Roel Vantorre & Emiel Davidts
    De materiaalmeesters beheren al het materiaal dat onze scouts bezit. Ze zorgen ervoor dat de takken op kamp kunnen vertrekken met al het materiaal dat nodig is. Daarom voeren ze herstellingen uit, doen ze aankopen in overleg met de groepsploeg en zorgen ze voor een proper en ordelijk materiaalkot. Je kan hen bereiken op materiaalmeesters@scoutingroeselare.be
  • Lokaalmeester: Tom Rousseau
    De lokaalmeester beheert de lokalen en het veld van de scouts. Hij zorgt ervoor dat iedereen de lokalen proper houdt, maar is ook het meldpunt voor alle gebreken en tekorten die aanwezig zijn in en rond de lokalen. Samen met de VZW voert hij ook grotere herstellingen uit. Hij is te bereiken op lokaal@scoutingroeselare.be.
  • Webmaster: Noor Ally
    De takboekjes, de website en de sociale media vallen onder de verantwoordelijkheid van deze persoon. Zij ontwikkelt de site, zorgt dat alle informatie over de takken beschikbaar is en dat er regelmatig mails met een update naar de ouders wordt gestuurd. Zij staat onder andere ook in voor het beheer van de sociale media pagina's van Scouting Roeselare. Je kan haar bereiken op webmaster@scoutingroeselare.be
  • Barmeester: Cas Schollaert
    De bar is de plaats waar de leiding, jin en oud-leiding elkaar wekelijks ontmoeten om te vergaderen, na te praten en te genieten van een gezellige avond. De barmeester onderhoudt de bar, is verantwoordelijk voor de aankoop van drank en hapjes en stelt een barplanning op. Je kan hem bereiken op barmeester@scoutingroeselare.be
  • SIS (Service In Scouting): Kasper Verstraete & Iben Cappelle
    De SIS staat in voor de planning van het volledige activiteitenbeleid naar de volledige leidingsploeg toe. Deze leidingsactiviteiten hebben als doel op een informele manier de samenwerking en communicatie tussen de leiding te stimuleren alsook het wegnemen van interne barrières en vooroordelen in de groep. Het is dus van belang dat deze activiteiten toegankelijk zijn voor iedereen. Je kan hen bereiken op sis@scoutingroeselare.be.