ROSOG

Welkom op de ROSOG webpagina. ROSOG is de vereniging van Roeselaarse oud-scouts en oud-gidsen. Ons ledenbestand bestaat uit jonge bonen van ±25 jaar tot oude staken van +90. Bij deze leden zijn de ene nog steeds wat actiever dan de andere, ongeacht de leeftijd.

Wij trachten jaarlijks ongeveer een 10-tal activiteiten te organiseren gericht op een brede doelgroep of net leeftijdsgericht (Happy New Year, een dagje anders, avondtocht niet-voor-watjes, etc...). Onze hoogtepunten zijn het mannen- en vrouwenkamp. Die uiteraard gescheiden doorgaan qua tijdstip, ruimte en plaats.

Indien je wenst in te schrijven in onze vereniging dien je slechts onderstaande stappen te volgen:

• Jezelf of uw partner moet lid geweest zijn van Scouts en Gidsen Vlaanderen.
  • Contact opnemen via onderstaande kanalen:

ROSOG maakt deel uit van de vzw Scouting Roeselare als ook de nationale koepel VOSOG.

Het bestuur:

Mail via: bestier@rosog.be