Nieuws

De inschrijvingen voor het werkjaar 2023-2024 vinden plaats op zaterdag 16 september tussen 13:00 en 15:00 tijdens onze jaarlijke groepsfeesten.

De Sint liet ons weten dat hij samen met zijn pieten ook graag in onze scouts een bezoekje brengt!

Nog maar 2 nachtjes slapen en dan is het zover: Dag Van De Jeugdbeweging!

Haal dat uniform dus maar een dagje vroeger uit de kast, want op vrijdag 21 oktober tonen we met trots dat we lid zijn van onze scouts!

In het weekend van 15 en 16 oktober 2022 is er geen activiteit! De leiding is op planningsweekend.

Voor nieuwe leden die zich willen inschrijven in de leukste jeugdbeweging van Roeselare vindt er een inschrijvingsmoment plaats tijdens onze groepsfeesten op 17 september vanaf 13:00 op 't Scoutshof (Gryspeerdtshof 15a).

De inschrijvingen voor 2022-2023 zullen plaatsvinden op onze jaarlijkse groepsfeesten, Bar Rolarius (16-17-18 sept). Meer info volgt op onze facebookpagina 'Scouting Rolarius', hou deze dus zeker goed in de gaten!

De leiding wenst jullie een warme en gezellige Kerst toe, geniet er met volle teugen van!
Wij zien jullie graag terug in het weekend van 15 en 16 januari.

Tot volgend jaar!

De inschrijvingen voor volgend werkjaar vinden plaats op onze Groepsfeesten. Dit weekend vol feest, activiteiten, versnaperingen... is van 17-18-19 september op 't Scoutshof.

Op volgende afbeelding vinden jullie een oplijsting van de huidige coronamaatregelen met betrekking tot het jeugdwerk!

Pagina's

Subscribe to Nieuws