Inschrijvingen 2022-2023

Voor nieuwe leden die zich willen inschrijven in de leukste jeugdbeweging van Roeselare vindt er een inschrijvingsmoment plaats tijdens onze groepsfeesten op 17 september vanaf 13:00 op 't Scoutshof (Gryspeerdtshof 15a).

Om een goede werking te kunnen blijven garanderen, wordt er tijdens de inschrijvingen gewerkt met een ledenstop en het principe 'first come, first served'. We zitten bij al de takken, behalve bij kapoenen 1, wouters 1, akabe en jojo's 1, aan het maximum aantal leden. Dit wilt zeggen dat er enkel bij de kapoenen (geboortejaar 2015-2016), wouters (geboortejaar 2012-2014), jojo’s (geboortejaar 2009-2011) en akabe (geboortejaar 2005-2016) nog beschikbare plaatsjes zijn.

Tijdens het inschrijvingsmoment is het de bedoeling dat het lidgeld (40 euro) ter plaatse wordt betaald, cash of overschrijven via de app. Gezinnen die het financieel moeilijk hebben, kunnen beroep doen op ‘Scouting op Maat’. Er hoeft dan slechts 15 euro lidgeld betaald te worden.

Alle info rond de herinschrijvingen van de huidige leden voor het nieuwe werkjaar werd verstuurd via mail. We herinneren jullie er graag aan om het inschrijvingsgeld (40 euro) over te schrijven. Doe dit zeker voor 1 september want vanaf dan worden de gestopte leden geschrapt uit het ledenbestand.

Bij verdere vragen of opmerkingen kan je mailen naar groepsleiding@scoutingroeselare.be, zij helpen jullie graag verder!