Night of the Jamboree-zaterdag 23 februari!

Scouts Roeselare heeft dit jaar 7 leden die meegaan op de World Scout Jamboree in West-Virginia, USA.

Om de kosten van de reis een beetje naar beneden te trekken organiseren de 7 leden dan ook een leuke avond met drankjes en eten. Het thema van deze spetterende avond? Alles Amerikaans natuurlijk!

De avond gaat door op zaterdag 23 februari 2019 op
't Scoutshof. Op de avond zal het mogelijk zijn om een lekkere Amerikaanse burger met zoete aardappelfrietjes en een drankje naar keuze te consumeren. Hoe kom je aan zo'n lekkere menu? Wij verkopen eetkaarten (€12) op voorhand en daarmee bemachtig je een "American Diner".

Ook voor de mensen die ons wel willen steunen maar toch niet zo graag burgers eten is de bar open vanaf 17:00 voor een lekker drankje.

De eetkaarten kun je verkrijgen via:
Luka De Wandel
Noor Ally