Inschrijvingen werkjaar 2019 - 2020

Het werkjaar is voorbij gevlogen, de kampen zijn goed verlopen en de leiding warmt zich stilletjesaan op voor een nieuw werkjaar. Ook de groepsfeesten staan weer voor de deur: tijd dus om opnieuw in te schrijven voor het spetterende nieuwe werkjaar.

Maar hoe gaat die herinschrijving precies in z'n werk?  Dat lees je allemaal hieronder!

Reeds ingeschreven leden:

Sinds een aantal jaar merken we dat de vraag naar een plekje binnen Scouting Roeselare stijgt. Om hier voor een stuk aan tegemoet te komen, worden de (her)inschrijvingen sinds vorig jaar wat strenger opgevolgd. Reeds ingeschreven leden waarvan we het inschrijvingsgeld niet voor zaterdag 7 september ontvangen, zullen worden geschrapt uit ons ledenbestand. We willen jullie dus nu al vragen om het inschrijvingsgeld tijdig over te maken zodat we vervelende situaties kunnen vermijden.

Het inschrijvingsgeld bedraagt €40 en moet worden overgeschreven naar BE57 0689 0336 1835, vermeld daarbij zeker de ‘naam, voornaam en tak’ van het gastje. Gezinnen die het financieel moeilijk hebben, kunnen steeds beroep doen op ‘Scouting op Maat’.  Er hoeft dan slechts €15 inschrijvingsgeld betaald te worden. Deze mogelijkheid bestaat ook voor alle kampen. Indien je hier gebruik van wenst te maken of hier vragen rond hebt, gelieve de groepsleiding (groepsleiding@scoutingroeselare.be) te contacteren (Eva Dekeyser, Emma Louagie en Tom Vandelannoite).

Broertjes/zusjes:

roertjes en zusjes van reeds ingeschreven leden kunnen vanaf 5 augustus inschrijven voor het nieuwe werkjaar. Dit kan door het inschrijvingsgeld (€40) over te schrijven op het rekeningnummer BE57 0689 0336 1835 en daarbij de naam, voornaam, geboortedatum en eventuele voorkeur tak (kapoenen 1/2 of wouters 1/2) van je kind(eren) te vermelden. Het inschrijvingsgeld mag gerust samen met dat van de broer(s) en/of zus(sen) worden overgeschreven.

Pas op! Breng dit zeker voor zaterdag 7 september in orde anders vervalt de kans om vooraf te kunnen inschrijven.

Nieuwe leden:

Het inschrijvingsmoment voor nieuwe leden gaat door op zaterdag 14 september vanaf 13u30. Indien je er niet bij kan zijn, is er nog een mogelijkheid om na het weekend een mailtje te sturen naar groepsleiding@scoutingroeselare.be waarbij je alle gegevens vermeld (naam, adres, geboortedatum, contactgegevens). We kunnen wel niet garanderen dat er na het inschrijvingsmoment nog plekjes vrij zullen zijn. In dat geval werken we met een wachtlijst.

We willen jullie samen met de inschrijving ook uitnodigen op ons startweekend dat doorgaat op 14 en 15 september op het Scoutshof (Grypeerdshof 15a, 8800 Roeselare).

Indien er nog vragen zijn rond de inschrijvingen en/of het komende werkjaar, aarzel dan niet om contact op te nemen met de groepsleiding (groepsleiding@scoutingroeselare.be)